czwartek, 13 października 2011

Demi wraca do zdrowia!Czy powróci w wielkim stylu?!

 Piosenkarka coraz chętniej wypowiada się na temat swojej osoby, trudnej przeszłości i planów na przyszłość.

Demi Lovato w jednym z ostatnich wywiadów postanowiła opowiedzieć o tym, czego nauczyła się od swoich fanów.
Jak twierdzi: - To zupełnie nowa era w mojej karierze i to ja mam zamiar decydować w końcu, jak się potoczy.
- Co więcej, w końcu nauczyłam się odróżniać prawdziwych przyjaciół od całęj reszty niepotrzebnych ludzi, już wiem komu mogę w pełni zaufać.


Może i Demi wraca do zdrowia ale leczenie czekoladą niszczy jej figure od dłużeszego czasu.Miejmy nadzieję ,że kiedy Demi wyleczy głowę popracuje nad ciałem!!!!! Może piosenkaraka wzoruje się na Christine Aguilerze trochę jej jeszcze brakuje.Jeśli o to chodzi to jest na dobrej drodze! A wy co myślicie ???
Gossip girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz